Imam 16 godina i već 5 godina živim samo sa tatom jer ga je, a i mene mama napustila jer je bio nasilan premanjoj…



Imam 16 godina i već 5 godina živim samo sa tatom jer ga je, a i mene mama napustila jer je bio nasilan premanjoj. Nikada posle nje se nije ženio, ali u posljednje vrijeme, obzirom da imamo samo jedan računar, na internetu, tačnije na googlu sam primjetila da često gleda i posjećuje ONE stranice sa nemoralnim ženama.

 Zabrinulo me je jer većina od tih stranica su sa maloljetnicama, filmovi uzimanja nevinosti djevojkama koje su manje više kao sada ja. Neki noć dok sam se tuširala primjetila sam kao da me neko posmatra kroz prozorče na kupatilu.

Bojim se, užasno se bojim, nikada do sada nisam imala tih problema sa tatom, ali šta ako je mama s razlogom ga napustila, ako je zaista nasilnik i manijak. Bože nek si mi na pomoći. Ja nemam kuda, mogu samo da čekam i nadam se da sve umišljam, jer i ja sam u tim “ludim “godinama kada su mi sve misli usmjerena u tom “prljavom” smijeru.

0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives