KAD GOD SAM OSTAJAO KOD CURE DA PRESPAVAM, NJEN OTAC TO NIJE ZNAO POŠTO JOJ NIKAD NE ULAZI...



Kad god sam ostajao kod cure da prespavam, njen otac to nije znao pošto joj nikad ne ulazi u sobu. Dobar je čovek i sve, ali ja bi se osećao glupo da me vidi. I tako, dok mi UŽIVAMO, ja je po 100 puta pitam za svaki slučaj dal’ je zaključala vrata. I tako, sve u fulu


 

dok se jedno veče nismo vratili sa rođendana zajedničkog drugara, ja sam bio mnogo pijan i po prvi put zaboravim da je pitam za vrata, i u sred UŽIVANJA ujutru, njen otac ulazi u sobu, vidi nas, zatvara čovek vrata i čujem ga kako kaže njenoj majci ”sad ću da


 

ga ubijem”. Ja muka od straha, nisam znao šta ću, iskočim kroz prozor u gaćama samo, odeća i patike u rukama i bežim kroz ulicu dok me ceo njen komšiluk gleda. Evo 2 godine posle toga, kad god sedim sa njenim tatom, uvek me podseća na to i smeje mi se dok mene jede blam


0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives