Imam 22 godine i u vezi sam sa čovjekom koji je preko 10 godina stariji od




Imam 22 godine i u vezi sam sa čovjekom koji je preko 10 godina stariji od mene. On živi u Švedskoj i oženjen je, ali mi već godinu dana (od kako sam saznala da je oženjen) govori kako je to samo na papiru, a da oni ustvari, ne da ne žive zajedno, već se preziru, mrze, ali da zbog nekih razloga se još uvijek ne mogu razvesti. Juče sam se šokirala kada sam vidjela na instagramu fotografije gdje je on zajedno sa njom, tom svojom suprugom, na rođendanu njihovog sina koji je slavio 15-i rođendan.



Mnogi će reći ništa strašno, ali na fotografijama se vidi da oni i nisu tako u LOŠEM odnosu i da čak možda i žive zajedno. Baš sam se razočarala, vjeruje da sam potpuno izgubila volju za životom. Zašto me laže?

Izvor:(slano-slatko.com)

0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives