PROVJERENO DJELUJE: Utrljajte OVO ulje na zglobove i probudite se bez ikakvih bolova!

23r43t45



Mnogo različitih bolesti i stanja uzrokuju hroničnu bol. Jedan od najčešćih je artritis, skupina bolesti koja uzrokuje upalu zglobova.

Bol ne mora biti dio svakodnevnog života. Postoje mnogi eterična ulja i mješavine koje mogu pomoći olakšati bol i upalu zglobova.

Ova mješavina je posebno stvorena kako bi smirila nemir u zglobovima i mišićima sa uljima koje su proučavali i njihovo ublažavanje boli te protuupalno uticanje.

Eterična ulja se ne bi trebala nanositi izravno na kožu, trebaju se miješati sa vašim omiljenim uljem.

“Pomiješao sam 2-3 kapi eteričnog ulja plave mješavine (Deep Blue eterično ulje) s malom količinom kokosovog ulja i umasirao ga u koljeno. Nisam iskusio neposredne učinke, pa sam otišao na spavanje – i ostao u snu! Moja bol u koljenu me nije probudila u noći i moja ukočenost smanjena je do jutra.

PREPORUČUJEMO: PLASTIČNA RIŽA se prodaje širom svijeta – budite oprezni! Evo kako je prepoznati (VIDEO)
Koristio sam se miješavinu samo pet puta, a smanjio moju bol u koljenu od 97% vremena, do 3%! Od tog trenutka sam ga počeo koristiti 2-3 puta sedmično na koljena i počeo ga koristiti ako imam bedreni bol, bol donjeg dijela leđa i bol u vratu s istim rezultatima.

Napomena: Čistoća ulja i kvaliteta je važna u korištenju bilo kojih eteričnih ulja ili mješavine.

Mjere opreza: Ova mješavina sadrži neka snažna ulja. Važno je da se razrijedi ovo ulje ako pokazuje osjetljivost kože i ne koristi se na vrlo maloj djeci.

Možete kupiti ovo Deep Blue Eterično ulje na amazon(.)com

Kao i uvijek, trebali biste se konzultirati sa svojim liječnikom o vašim specifičnim zdravstvenim potrebama.

0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives