Pogledajte ženu koja je strahujući za život smršala 127 kilograma

Pogledajte ženu koja je strahujući za život smršala 127 kilograma


Ronda Martin (43) iz El Kahona u Kaliforniji imala je 207 kilograma i jedva je mogla da hoda, a i disala je otežano. Tada nije ni sanjala da će uspjeti da smrša, a sada, nakon dvije godine vrijednog rada na sebi, ima samo 80 kilograma.

- Ranije sam jednostavno opstajala. Nisam se družila sa ljudima, jer sam bila ograničena – kaže Ronda.

Pošto je mnogo željela da smrša, probala je da primjeni bezbroj popularnih dijeta, čak je pila i pilule za mršavljenje, ali čak i kada bi izgubila kilograme, oni su se brzo vraćali.

- Znala sam da mogu da umrem ako ne budem redovno kontrolisala krvni pritisak i ako ne budem smršala – kaže ona.

U strahu za svoj život, ona je iz ishrane izbacila sve što je ranije jela i počela je da pije proteinske šejkove.

- Pila sam dva šejka dnevno i jela tri obična obroka. Nisam se izgladnjivala. Postavila sam pred sebe male ciljeve i oni su mi održavali usredsređenost – objašnjava ona.

Počela je da broji kalorije, da pije osam čaša vode dnevno i tjerala je sebe da napravi po 100 koraka više svakog dana. A kada joj hodanje nije bilo dovoljno, kupila je električni bicikl.

- Bilo mi je nevjerovatno što sam kao tako velika žena uspjela da se popnem na bicikl i što sam mogla da okrećem pedale – priča Ronda.

Tokom dvije godine pravilne ishrane i redovnog vježbanja nju je na Facebooku počelo da prati 15.000 ljudi. Za to vrijeme uspjela je da skine čak 127 kilograma i sada ima 80.

- Nikad nisam ni pomislila da ću uspjeti da imam manje od 90 kilograma – kaže ona.

Ali Ronda ni na 80 kilograma ne planira da se zaustavi.

- Učestvovala sam na Proljećnom sprint triatlonu. Kad se trka završila, otišla sam kući i prijavila se za sljedeći. Sada ponovo uživam u životu, povratila sam svoj život. Ranije sam samo opstajala, a sada živim onako kako sam oduvijek željela da živim – kaže Ronda, prenosi portal Žena.


0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives