Kako sam se s riješila bora za kratko vrijeme: Žena (48) otkrila stari recept!



Jedna od čitateljica odlučila je podijeliti stari recept za uklanjanje bora na licu i oko očiju. Evo njeno pismo:



“Imam 48 godina i s vremenom su bore postajale izraženije. Počela sam primijećivati da kada stavim puder izgledam još gore. To mi je jako smetalo i činilo se da nikad neću biti lijepa.

Nisam imala novca za skupe tretmane, niti bih učinila bilo kakvu estetsku korekciju, ali sam bila nezadovoljna izgledom, sve dok nisam upoznala Turkinju Fatmu iz Eskišehira.



Starija je od mene, a lice joj je bilo glatko i čisto. Prelijep ten me je oduševio. Dala sam joj kompliment i pitala što koristi, a ona mi je otkrila da kožu lica  vodom i čistim arganovim uljem. Posavjetovala me je da i ja pokušam ist.

Našla sam čisto arganovo ulje i ujutro i navečer sam nakon umivanja nanosila i nakon 7 dana sam osjetila da mi je lice kao svila, a nakon 15 dana sam uočila da bore nestaju.

Od susreta sa Fatmom je prošlo 4 mjeseca, moje lice izgleda prelijepo.

Preporučujem i vama da probate ovaj recept, napisala je čitateljica.


0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives