REGION ŠOKIRAN: Beograđanka kupila paradajz, ali nije mogla verovati šta je pronašla u njemu!



Beograđanka je u marketu kupila paradajz kako bi mogla pripremiti salatu ali ono što je u njemu pronašla nikako joj nije moglo biti jasno odakle to u paradajzu!

Umesto uobičajenog crvenog srca u unutrašnjosti ove povrćke je zatekla nešto što dosad nije videla. I nije jedina.



– Gle jagoda! – viknula je iznenađena Ivana kad je shvatila da ono što se nalazi u jezgru neodoljivo podseća na slatku crvenu voćku koja nas ovih dana mami sa rafova.

Ona kaže da se nije usudila da proba neobičnu “jagodu”, ali da je na dodir jezgro bilo mekano, prekriveno sitnim dlačicama, koje objektiv njenog fotoaparata, nažalost, nije mogao da uhvati – ali su jezive. Od tri paradajza, koliko je kupila, u dva je našla ovu “dlakavu jagodu”.

– Ja sam u šoku. Mislila sam da sam kupila paradajz, a onda sam shvatila da nemamo pojma ni šta kupujemo ni šta jedemo. Izgleda da je danas stvarno sigurno samo domaće – poručuje razočarana Beograđanka.
Iz Nacionalne organizacije potrošača za “24 sata” kažu da ne mogu da tvrde o čemu se radi, ali da ovakve izmene u voću i povrću najčešće znače da je genetski modifikovano.

0 komentari:

Pokreće Blogger.
Menu :

Archives